مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبرداد:

ارسال بيش از 8هزار اثر به مسابقه عکاسی میکروسکوپی و و ماکروسکوپی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ارسال 8هزار و 600 اثر از 80 کشور جهان به نخستین مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی کشور خبرداد.

کد مطلب: ۶۷۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حمید رضا آذری دراختتامیه نخستین مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی کشور که در شهرستان داراب برگزار شد، گفت: برگزاری چنین رقابت هایی می تواند موجب شناسایی استعدادهای نخبه و برقراری تعامل بین المللی در بین دانش آموزان داخل و خارج از کشور شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان نخبه و با استعداد زیادی در کشور و استان فارس داریم که از توانایی‌های بسیار بالایی در زمینه های مختلف برخوردارند که باید آنها را به خوبی پرورش داد.

رئیس آموزش و پرورش داراب گفت: این دوره از مسابقات به ابتکاری مدرسه استعداد های درخشان داراب و با هدف توجه به کارهای عملی وآزمایشگاهی، ایجاد انگیزه و استعداد یابی دانش آموزان انجام شد.

روح اله فیروزی گفت: برای شرکت در این مسابقات در ابتدا بخشنامه‌ای به 80 کشور جهان ارسال شده که حاصل آن ارسال 8 هزار و 600 اثر و عکس از 2 هزار و 400 نفر به دبیرخانه این مسابقه بود .

وی یاد آور شد: شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور در قالب 1200 ایمیل آثار خود را برای دبیرخانه این مسابقه ارسال نمودند که در پایان 41 اثر شامل 12 اثر دانش آموزی از داخل و 12 اثر دانش آموزی از خارج از کشور ، 10 اثر همکار فرهنگی داخل کشور و 7 اثر همکار فرهنگی خارج از کشور به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

وی گفت: این مسابقه در دو بخش داخل و خارج از کشور برگزار شد که بر اساس دستورالعمل آن دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم و دبیران زیست شناسی ،زمین شناسی ،علوم تجربی و معاونین فناوری می توانستند در این مسابقات شرکت کنند.

محسن خوشحال، دبیر مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی و ماکروسکوپی نیزگفت: در این مسابقه 2 هزار و 400 نفر با هشت هزار و 600 اثر از کشورهایی از جمله روسیه، امارات، ترکیه، لبنان، هند، پاکستان، دبی و آذربایجان شرکت کردند که از میان این آثار 41 اثر انتخاب و به صاحبان آنها هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار