به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان:

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان ناحیه دو مشهد

انتخابات انجمن اولیا و مربیان ناحیه دو مشهد با حضور پرشور روسای انجمن اولیا مدارس، صیف رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی ، روحانی‌نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در کانون فارابی برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۷۵۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزار پانا ار خراسان رضوی،صیف رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: پیوند اولیا و معلمان مانند عمل جمع در ریاضی نیست مانند عمل ضرب است، یعنی اگر همکاری اولیا صفر باشد نتیجه صفر می شود و اگر اولیا همراه باشند نتیجه چند برابر می شود.

روحانی‌نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در جمع روسای انجمن اولیا مدارس ضمن تبریک هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان خدمت حاضرین در جلسه گفت: برای بنده و همکاران زمان مغتنمی است که از این وقت و لحظات در جهت توسعه و رشد همه جانبه ناحیه دو آموزش و پرورش که موسوم به ناحیه امام رضا (ع) است استفاده کنیم. برای بنده و همکارانم و شما عزیزان فرصتی است که خدمت صادقانه و خالصانه برای این فرزندان و دانش آموزان عزیزمان انجام دهیم و بتوانیم از این پیوند معنوی برای رشد و ارتقا فردی خود استفاده کنیم.

روحانی‌نیا در ادامه افزود: تعامل مثبت بین خانواده و مدرسه در یک ارتباط دو سویه و در یک دیالوگ مستمر است، ما می توانیم معضلات بسیار زیادی را در مدرسه حل و فصل نماییم . اگر این ارتباط استمرار داشته باشد مفید فایده خواهد بود ولی اگر مقطعی و صوری باشد امکان بهره‌ وری آموزش و پرورش از این فرصت نیست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: مهمترین انجمنی که در مدرسه داریم ، انجمن اولیا و مربیان است و بها دادن به انجمن اولیا و مربیان یعنی بها دادن به شاکله اصلی مدرسه که ما باید برای تقویت هر چه بیشتر انجمن اولیا و مربیان در مدارس تلاش کنیم و این ارتباط بین خانواده و مدرسه را حفظ کنیم. اگر خانواده نقش تربیتی خود را حذف نماید ما در آموزش و پرورش نمیتوانیم موفق باشیم، خانه و مدرسه باید همگام و هم قدم باشند.

وی بیان کرد: استفاده از توانایی تک تک اعضای انجمن در جهت رشد و تقویت مدرسه موثر است و این وظیفه مدیر آموزشگاه است که بتواند آنها را کشف و با آنها ارتباط برقرار نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار