همایش یاوران حسینی در آموزشگاه شاهد معراج ناحیه یک کرج برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج از برگزاری همایش یاوران حسینی با حضور مسئولین نا حیه و مسئولین ستاد باز سازی عتبات عالیات در دبیرستان متوسطه اول معراج خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد شعبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدا.. الحسین (ع) و یاران وفادارش گفت: بازسازی اماکن مقدس در عراق بعد از شکست و نابودی صدام آغاز شد که مشارکت های دانش آموزان تاکنون نقش بسزایی در پیشبرد این امر داشته است.

وی اظهار داشت: اماکن مقدس در نجف و کربلا در طول تاریخ به کمک شیعیان به ویژه ایرانیان که ارادت خاصی به ائمه به ویژه امام حسین (ع) دارند ساخته شده است لذا برای جمع آوری کمک های بیشتر دانش آموزان و ساخت سریعتر این صحن ها کارگروه های مختلفی تشکیل شده است
وی افزود: ما نیازمند کمک های تمام اقشار هستیم مخصوصا دانش آموزانی که با گذاشتن حتی پول تو جیبی های خود در پاکتهای مخصوص یاوران حسینی عشق و ارادت خود را به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان نشان می دهند.

در ادامه این مراسم پرچم بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (س) در جمع دانش آموزان و دبیران گردانده شد که باعث شور وشوق خاصی در جمع حضار گردید.

در پایان همایش ضمن برگزاری مداحی اهل بیت علیه السلام در سوگ سرور و سالار شهیدان دانش آموزان کمک های نقدی خود را در جهت بازسازی عتبات به صندوق کمک های مردمی واریز نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار