برگزاری نمایشگاه آثار طرح "موزه و مدرسه" در کتابخانه مرکزی

نمایشگاه آثار طرح "موزه و مدرسه" روز شنبه 29 مهرماه ساعت 16 با حضور دانش آموزان در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۷۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایشگاه آثار طرح تعامل "موزه و مدرسه" با حضور دانش آموزان مدارس مختلف اصفهان از 29 مهر تا 4 آبان در خیابان باغ گلدسته، کتابخانه مرکزی شهرداری برگزار می‌شود.

رئیس خانه کودک با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار تعامل موزه و مدرسه اظهار داشت: این طرح از بازخورد طرح موزه و مدرسه که سال گذشته در موزه هنرهای معاصر اصفهان برای آشنایی بیشتر بچه‌ها با فضای موزه برگزار شده بود، شکل گرفت.

نفیسه حبیب‌اللهی افزود: طرح موزه و مدرسه با هدف آشنایی کودکان با مفهوم کلی موزه و آثار تاریخی ملی از طریق انجام کار هنری اجرا شد و طی آن کودکان با بازدید از موزه و دیدن آثار هنرمندان و آشنا شدن با فضای تاریخی و قدمت موزه و بر اساس برداشتی که از آنها داشتند، به طرق مختلف ایده‌پردازی می‌کردند، خلاقیت به خرج میدادند و به نقاشی و کار هنری می‌پرداختند.

حبیب‌اللهی ادامه داد: کودکان بر اساس گالری‌‌هایی که در موزه وجود داشت، کارهای دستی و آموزش ساخت آثار هنری شبیه به آثار حاضر در موزه را فرا می‌گرفتند.

وی با بیان این که نمایش آثار کودکان سال قبل در نمایشگاه امسال در حیطه کودک است، گفت: افتتاحیه و برگزاری نمایشگاه طرح تعاملی موزه و مدرسه به عهده خانه تخصصی کودک سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است.

محمدعلی صرامی، مدیر موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز درمورد نمایشگاه طرح تعاملی موزه و مدرسه با اشاره به نمایشگاه سال قبل اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای ارائه آثار دانش‌آموزان و کودکانی است که سال گذشته در موزه و بازدید از نمایشگاه و شرح آثار هنری، حضور داشتند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 350 دانش آموز از نمایشگاه موزه دیدن کردند و ضمن آشنایی با هنر و هنرمندان آن آثار، دست به خلاقیت زدند و آثار هنری زیبایی را خلق کردند که در سال جاری آنها به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر موزه هنرهای معاصر بیان کرد: نمایشگاه آثار طرح تعاملی موزه و مدرسهاز سوی دفتر تخصصی هنرهای تجسمی و خانه کودک با همکاری موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آیین گشایش این نمایشگاه روز شنبه 29 مهرماه ساعت 16 الی 18 در کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار