معاون حفاظت و فناوری اطلاعات مرکز حراست خبر داد

ایجاد شبکه امن در750 نقطه کشور در ادارات آموزش و پرورش

معاون حفاظت و فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با بیان اجرای طرح کوا « کودک و اینترنت» در مدارس کشور به ایجاد شبکه امن در750 نقطه کشور در ادارات آموزش و پرورش اشاره کرد.

کد مطلب: ۶۷۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، حمیدرضا حوری در نشست تخصصی رؤسای ادارات حراست آموزش و پرورش استان های قطب چهارکشور، اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستقیم بیش از یک میلیون فرهنگی، 13 میلیون دانش آموز و میلیون ها خانواده با مدارس، آموزش و پرورش یک شبکه بزرگ اجتماعی است.
معاون حفاظت و فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این که حراست باید درآموزش و پرورش نقش تحلیلی داشته باشد، تصریح کرد: رویکرد حراست در آموزش و پرورش از توصیفی به تحلیلی تبدیل شده است.
حوری بر استفاده از فناوری های نوین و بروز دنیا در حراست تاکید کرد و افزود: مسوول حراست زمانی می تواند تحلیل گر خوبی باشد که بتواند از فناوری نوین به خوبی استفاده کند.
معاون حفاظت و فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: باید به عنوان مسوول حراست بتوانیم فناوری های نوین را در راستای کاهش و پیشگیری از آسیب ها و مسائل اجتماعی فضای مجازی رصد کنیم.
حوری تاکید کرد: مدیریت و نظارت بر برون رفت اطلاعات سیستم نیز در حراست ضروری است.
وی از اجرای طرح کوا « کودک و اینترنت» در مدارس کشور خبر داد و گفت: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی فضای مجازی برای خانواده ها، دانش آموزان و فرهنگیان ضروری است.
حوری با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها وزارتخانه صاحب شبکه امن در کشور است از ایجاد شبکه امن در750 نقطه کشور در ادارات آموزش و پرورش خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار