با حضور اعضای قطب یک کشور؛

نشست ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه در ساری برگزار شد

نشست ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه با حضور اعضای قطب یک کشور شامل استان های مازندران، تهران، شهرستان های تهران، قزوین، قم، گیلان، مرکزی و البرز در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، این ستاد که در سال 1389 در راستای افزایش تربیت دینی دانش آموزان تاسیس شد، نشست دوره ای خود را در استان های مختلف برگزار می کند. قطب یک این ستاد بخاطر داشتن بیشترین جمعیت دانش آموزی از مهم ترین قطب های کشور به شمار می آید.
جلسه هم اندیشی و بررسی طرح های مختلف اجرایی در این زمینه باحضور اعضای این ستاد که شامل معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان های قطب یک می باشد و معاونین تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه قطب یک کشور برگزار شد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران در این نشست با توجه به اهمیت تربیت دینی دانش آموزان گفت: باید در بحث هایی که داریم توجه کنیم که چه خروجی مفیدی صورت گرفته است.
محمد شعبانی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن طرح های ستاد تصریح کرد: لازم است کلیه فعالیت های ستاد و دغدغه ها در شورای آموزش و پرورش استان به عنوان بالاترین نهاد ذیربط که با مدیریت استاندار است مطرح شود و به دنبال ارائه راهکار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار