رییس ستاد راهیان نور كشور:

عصبانیت آمریکا از مقاومت اسلامی در سراسر ایران

رییس ستاد راهیان نور کشور اظهار كرد با همکاری مشترک ارگان هایی همچون آموزش و پرورش، سپاه پاسداران ،بسیج و سایر نهادهای ذی ربط اعزام دختران دانش آموز از امروز به غرب و شمال غرب کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۶۷۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز سردار علی فضلی درجمع خبرنگاران در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور از سراسر کشور گفت: خوشبختانه افتتاح بزرگترین عملیات فرهنگی راهیان نور از سراسر کشور به شمال و شمال غرب ایران یا همان کربلای ایران آغاز شده است که پیش بینی گردیده بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از فرهنگیان در قالب کاروان های راهیان نور اعزام شوند.

وی اظهاركرد: همچنین طی یک قرارگاه مشترک با همکاری آموزش و پرورش، سپاه و بسیج صبح امروز به طور نمادین دختران دانش آموز استان هایی همچون البرز، قم، قزوین و غیره نیز به کربلای ایران اعزام شدند.
وي در ارتباط با سخنرانی های اخیر رییس جمهور آمریکا و دشمنی دیرینه این کشور با انقلاب و نظام اسلامی ایران عنوان کرد: اخیرا شاهد توهین های گاه و بی گاه رییس جمهور آمریکا به ملت عزیز، سلحشور و دلیر ایران اسلامی هستیم که البته این یاوه گویی ها نه تنها مختص این دوره بلکه قریب به 40سال است که توسط آمریکایی ها شنیده می شود.
سردار فضلی در تشریح دلیل یاوه گویی ها و عصبانیت آمریکایی ها نسبت به ایران خاطرنشان كرد: ما 40سال است که پاسخ دشمنی دیرینه آمریکا و سایر دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی را با عملمان داده ایم و این آنها را به شدت عصبانی کرده است چراکه آنان تحمل ندارند شاهد پیروزی ما علیه داعش و تکویری ها و سایر مسائل این چنینی باشند و این مقاومت اسلامی در سراسر ایران، آنها را به شدت عصبانی کرده است.

وي در پايان اظهاركرد: امروز حتی دشمن با اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به کربلای ایران مخالف است و از این موضوع بیم دارد که بداند ما با قدرتی هرچه بیشتر و با پاسخ دندان شکن در مقابلشان ایستادگی خواهیم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار