نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا؛

افکار عمومی دنیا علیه ترامپ منسجم شده است/ترامپ آبروی آمریکارا برده

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعاهای تکراری ترامپ در مورد کشورمان گفت : این سخنان سخیف و غیر قانونی ترامپ دنیا را بر علیه ترامپ منسجم تر می کند .

کد مطلب: ۶۷۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا بادامچی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: ادعاهای ترامپ بر علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار همان ادعا های سخیف ، غیر واقعی و غیر قانونی گذشته او است و به طور قطع اکنون این صحبت ها دنیا را بر علیه ترامپ منسجم می کند .

وی افزود: همه ایرانیان در داخل کشور و جهانیان بر علیه مواضع ترامپ منسجم تر شده اند و همین افکار عمومی در داخل آمریکا و دنیا و به ویژه نخبگان اروپا و سایر کشور ها به طور قطع در تصمیمات کنگره تاثیر خواهد گذاشت .

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : نمایندگان کنگره امریکا نیز می دانند که کشورشان دستخوش ناملایماتی است که توسط ترامپ ایجاد شده و سعی می کنند که آبروی ریخته شده آمریکا را حفظ کنند .

وی یاد آور شد : سلطه‌گری آمریکا در دنیا پایین آمده و آمریکا دیگر آن آمریکایی که ادعا می کردند نیست به همین دلیل کنگره تحت تاثیر افکار عمومی قرار می گیرد و علاوه بر این برخی از اعضای کنگره بر علیه ترامپ موضع گیری می کنند که همه این ها نشانه هایی است که تاثیر منفی بر اقدامات ترامپ خواهد داشت .

بادامچی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری پس از ادعاهای تکراری ترامپ علیه کشورمان گفت: سخنان رئیس جمهوری بلافاصله پس از سخنرانی ترامپ بسیار به جا و درست بود که افکار عمومی دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد زیرا جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود پایبند بوده و این آمریکایی ها هستند که می خواهند این تفاهم را برهم بریزند و همین موضوعات کنگره آمریکا را برای تصمیم گیری در مورد توافق هسته ای تحت تاثیر قرار خواهد داد .

وی خاطر نشان کرد: اگر ترامپ خلیج فارس را با نام جعلی آن مورد اشاره قرار می دهد نشان می دهد ترامپ تحت تاثیر عربستان سعودی و کشورهایی است که کشورشان را به صورت غیر دمکراتیک اداره می کنند علاوه بر این ترامپ با این کشور ها بده بستان ها و معاملاتی دارد که باعث بیان چنین اظهارات سخیفی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار