در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان صورت گرفت؛

برگزاری نشست تخصصی راهبران آموزشی و تربیتی

نشست تخصصی راهبران آموزشی و تربیتی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گروه های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، راهبران آموزشی مناطق ،روسای ادارات آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی و نماینده راهبران آموزشی استان در شورای مرکزی راهبران کشور، در سالن همایش های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: راهبران آموزشی و تربیتی با هدف برنامه ریزی و هماهنگی آموزش و پرورش در کلاس های چند پایه گرد هم آمدند تا با ایجاد ساز و کار های یکپارچه ، به ارتقاء کیفیت فرایند یاددهی و یادگیری کمک کنند.

وی با اشاره به حضور مستقیم راهبران آموزشی و تربیتی در کلاس های چند پایه، تاکید کرد: این فرصتی مغتنم است که می تواند گامی تحول آفرین در اعتلای نظام آموزشی کشور باشد.

احسانی ادامه داد: هنر ما این است که بتوانیم رسالت خودمان را در جایگاهی که قرار گرفته ایم درک کنیم و به رفع نواقص و ایجاد فضایی دوستانه بپردازیم و این امر جهادی ،نیازمند برنامه ریزی صحیح ،قابل اجرا و تفکری عادلانه است.

گفتنی است، در این جلسه، اعضای حاضر با بحث و تبادل نظر، پیشنهادات اجرایی و برنامه های خود را جهت ارتقاء فرایند اجرایی و نظارتی در کلاس های چند پایه ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار