مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت :

خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی دانش آموز مکمل یکدیگرند

جلسه توجیهی شیوه نامه انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان سمیرم همراه با آزمون کتبی شیوه نامه درهنرستان خیام برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۳۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا سمیرم انتخابات انجمن اولیا و مربیان همزمان با سراسر کشور در بیش از 160واحد آموزشی سمیرم برگزار می شود.

به همین منظور جلسه توجیهی ویژه مدیران مدارس شهرستان سمیرم در هنرستان خیام با حضور مدیر آموزش و پرورش سمیرم ، کارشناس انجمن اولیا و مربیان و مدیران مدارس برگزار گردید .

در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش سمیرم ضمن خیر مقدم به مدیران اظهار داشت:همراه با گام نهادن کودکان به مدرسه دومین فضای تربیتی آنها شکل میگیرد یعنی معلم و مدرسه و عدم هماهنگی اولیا و مربیان در کار تربیت دانش آموزان آسیب جدی به پرورش وارد می نماید .

محمد نادری یاد آور شد: خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی دانش آموز مکمل یکدیگرند و مانند دو بال پرنده ای هستند که او را به اوج میرسانند .

در دامه کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به نقش مهم انجمن اولیا و مربیان در مدارس بیان داشت:امروزه قرن اولویت ها است لذا اولویت انجمن اولیا و مربیان شهرستان جلب و جذب حداکثری مشارکت های مردمی و برگزاری دوره آموزش خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی اعلام می گردد و انتظار است مدیران محترم دولتی و غیر دولتی در طول سال تحصیلی متمرکز شوند.

در پایان جلسه در جهت تبیین اهداف انتخابات و اهمیت انجمن از شیوه نامه انتخابات آزمون کتبی از مدیران مدارس بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار