رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

استقرار مأموران پلیس در 62 نقطه پایتخت/برخورد با خودروهای دودزا

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در 62 نقطه از معابر پایتخت به منظور برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۳۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه در نیمه دوم سال قرار گرفته‌ایم، بحث آلودگی هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: موضوع سلامت مردم یکی از اولویت‌های اصلی پلیس تهران به خصوص پلیس راهور تهران بزرگ است، به همین خاطر طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین طرح برخورد با خودروهای دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه طرح مذکور در طول سال انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اما این طرح از امروز با شدت بیشتری انجام خواهد شد و مأموران پلیس در 62 نقطه مستقر بوده و با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد کرده و نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد و دوربین‌های موجود در محدوده طرح زوج و فرد نیز به صورت مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی را شناسایی و اعمال قانون خواهد کرد.

به گفته وی، مأموران پلیس در مواجهه با خودروهای دودزا بلافاصله نسبت به توقف، نصب پلاک تعمیری و اعزام به تعمیرگاه اقدام خواهند کرد.

سردار مهماندار با تأکید بر اینکه سرویس ادارات، اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی و خودروهای عمومی در اولویت برخورد هستند، گفت: آمار برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در روزهای آتی به اطلاع مردم خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار