معاون ساماندهی امور جوانان مطرح کرد؛

پیشنهاد نامگذاری روز بین‌المللی «دیپلمات جوان» در اجلاس جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان از پیشنهاد نامگذاری روز بین‌المللی دیپلمات جوان خبرداد.

کد مطلب: ۶۷۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمدمهدی تندگویان در سخنرانی خود در اجلاس جوانان که در روسیه در حال برگزاری است تاکید کرد: در مفتخرم که به عنوان نماینده جوانان شایسته ایرانی در این گردهمایی حضور یافته و پیام رسان جوانان سرافراز کشور باشم.

وی افزود: برگزاری چنین همایش هایی با پیشینه بیش از نیم قرن و حضور قریب به صدو پنجاه کشور از سراسر جهان، فرصتی مناسبی است تا بتوان در زمینه تبادل تجارب و تقویت دانش بین الملل در حوزه کاری مربوط به جوانان و ایجاد بسترهای مناسب جهت ارتباط با جهان در این خصوص فعالیت کرد.

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: در این راستا با حضور شانه به شانه در کنار دانشجویان و جوانان هم وطن شرایطی فراهم شد تا طی ملاقاتهای مشترک با نمایندگان سایر کشورها و نیز ایراد سخنرانی، پیام ایران و جوان ایرانی را به سمع و نظر جهانیان برسانم. امید است که افتخار آفرینی ایران و جوان ایرانی سربلندی و عزت کشورمان را تا ابد تضمین کند.

تندگویان با اشاره به موضوعات بسیاری که در حوزه جوانان برای تعامل و همکاری با فدراسیون روسیه و جود دارد تاکید کرد: در آینده بر موضوعاتی که می توانیم همکاری مشترک داشته باشیم بیشتر می پردازیم و امیدوارم بتوانیم همکاری سازنده و تاثیرگذار در حوزه جوانان داشته باشیم.

دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان افزود: جوانان ایرانی کارهای بسیار ارزنده ای انجام داده اند که من فردا روایت گر برخی از آنها خواهم بود و در کنار آن به بیان اقدامات و برنامه های اجرا شده خواهم پرداخت.

وی از ارائه پیشنهاد نامگذاری روز بین المللی دیپلمات جوان خبر داد و گفت: ما از اول انقلاب تا کنون دیپلمات های جوان خوبی داشتیم که تاثیرگذاری بین المللی ارزنده ای داشته اند که آقای ظریف تنها یکی از آنهاست. از این رو درصددیم تا با نامگذاری این روز از دیپلمات‌های جوان تجلیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار