مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران:

ایجاد سرعت به همراه کیفیت در مسیر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در جلسه شورای معاونین این بنیاد اظهار داشت : سرعت بخشیدن به همراه کیفیت بخشی در مسیر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بایددر راس امور باشد.

کد مطلب: ۶۷۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، نادر نصیری در جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: روند تغییر در نگاه به یک مجموعه از سوی جامعه هدف مرتبط زمانی میسر می‌شود که میزان کیفیت و کمیت خدمات به‌صورت مطلوب در دسترس این افراد باشد.
وی افزود: سرعت عمل در ارائه تمامی خدمات و همچنین فراهم‌سازی ترکیب کیفیتی این خدمات و افزودن آن به‌سرعت مطلوب موجب می‌شود که گیرندگان خدمات از این مجموعه و یا هر مجموعه دیگر از آرامش و آسایش مطلوبی برخوردار شود که این مهم در دریافت خدمات موجب بهبود و افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع از دستگاه خدماتی و اجرایی و... می‌شود که البته خواسته همه مسئولان نیز فراهم کردن همین رضایتمندی جامعه است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی از موارد رشد دهنده یک سازمان همکاری و همراهی همه معاونت‌ها وادارات تابع است و لازم است که با تعامل و همراهی این رشد و توسعه به‌نوعی هم‌طراز باشد تا موجب افزایش خدمات و میزان کیفیت خدمات در تمام حوزه‌های کاری باشیم .
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار