عطر و بوی قرآن در فضای ندامتگاه بانوان شهرری

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: فعالیت‌های قرآنی خوبی در زندان بانوان انجام می‌شود و حتی برخی از آنان قرآن را حفظ کرده‌اند.

کد مطلب: ۶۷۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهرستان های تهران، آسیه محمدخانی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: فعالیت‌های قرآنی بسیار خوبی بین بانوان در حال انجام است که شاهد پیشرفت این فعالیت‌ها هستیم.
وی افزود: مادران به‌عنوان رکن اساسی در خانواده و تربیت‌کننده فرزندان نیازمند فراگیری و الگوپذیری از قرآن کریم هستند.
محمدخانی با اشاره به کلاس‌های قرآن اظهار داشت: برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان کلاس‌های قرآن با حضور اساتید باتجربه برگزار می‌شود که در همه نقاط و محلات وجود دارد.
وی در مورد دوره‌های فرزند پروی اذعان داشت: برای مربیان مؤسسات، مربیان خانه‌های قرآنی و مربیان بهزیستی که با خردسالان و کودکان در ارتباط هستند دوره‌های فرزند پروری برگزار شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت؛ تشکیل این کلاس‌ها در راستای اصلاح رفتار با کودکان تأثیر گزار است.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با تأکید بر نظارت کلاس‌های قرآنی گفت: کلاس‌های قرآنی با مجوز تشکیل می‌شوند ولی برخی از کلاس‌هایی که بدون مجوز برپا می‌گردد نیز نظارت می‌شود تا طبق احکام و اصول اسلامی و دینی باشد.
وی شهرستان ری را یکی از پایگاه‌های مهم قرآنی دانست و تصریح کرد: شهرستان ری ازنظر پتانسیل قرآنی بسیار بالا است و حدود 5 هزار نفر حافظ قرآن دارد.
محمد خانی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در زندان بانوان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی در زندان بانوان انجام می‌شود وحتی برخی از آنان قرآن را حفظ کرده‌اند و با هماهنگی مسئولین ندامتگاه بانوان فعالیت‌های گسترده و بیشتری در راستای ارتقای کمی و کیفی آنان در زندان انجام خواهد شد.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار