معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

کمک به همنوع،درس ایثار و از خودگذشتگی است

مراسم استانی مهر عاطفه ها با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ، رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهارستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه بهارستان و هیئت همراه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی و مشارکت همه ی عزیزان ، اظهار کرد: امروز در سطح تمامی مدارس شهرستان های استان تهران درس ایثار ، از خود گذشتگی و نو دوستی داده می شود و در برنامه های فرهنگی و پرورشی وجود دارد.
وی با تاکید بر مشارکت خانواده ها و دقت نظر دانش آموزان ادامه داد: از دانش آموزان و خانواده ها خواستاریم که برای تشویق انسان دوستی و تعیین نیاز نیازمندان در این برنامه ها مشارکت حداکثری داشته باشند که توجه به قشر ضعیف و آسیب دیده را ترویج دهیم و به سمتی پیش برویم که فقر در حوزه های مادی ، معنوی و دانشی حس نشود.
در ادامه مراسم ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن عرض خوش آمد گویی محضر حضار تسریع کرد : مراسم مهر عاطفه ها در آموزشگاه اخلاص با حضور دانش آموزان خالص و خوب این آموزشگاه برگزار می شود که این مراسم همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و ظهر مدارس ناحیه یک بهارستان برگزار می شود.
وی اذعان داشت: خوشحال هستیم که فرهنگ نو دوستی و کمک به دیگران ، در مدارس سرتا سر کشور با این مراسم آغاز می شود و فرهنگ ایران اسلامی رواج پیدا می کند و به نسل های بعدی نیز انتقال می یابد.
/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار