معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

تبیین اهداف پرسش مهر منجر به مشارکت حداکثری والدین خواهد شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: تبیین اهداف پرسش مهر ریاست جمهوری منجر به مشارکت حداکثری دانش اموزان، همکاران و والدین خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۲۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مصطفی کافی راد در جلسه ستاد فراخوان ملی پرسش مهر 18 ریاست جمهوری و سی و ششمین مورد مسابقات فرهنگی و هنری، ارتقا سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری را از جمله اهداف پرسش مهر 18 ریاست محترم جمهوری دانست.

وی با بیان اینکه 25 هزارو 617 نفر از دانش آموزان، همکاران فرهنگی، دانشجو معلمان و والدین در فراخوان پرسش مهر 17 ریاست محترم جمهوری شرکت کرده بودند، خاطر نشان ساخت: این رقم نسبت به پرسش مهر 16 که تعداد 19 هزارو 462 نفر شرکت کرده بودند، 16 درصد افزایش نشان می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان افزود: در پرسش مهر 17 ، 139 نفر (67 نفر همکار فرهنگی و 72 نفر دانش آموز) موفق شدند به مرحله کشوری راه پیدا کنند، که از این تعداد 7 نفر (2نفر دانشجو معلم، 3 نفر همکار فرهنگی ، 2 نفر دانش آموز) حائز رتبه کشوری شدند.

کافی راد همچینن با ابراز رضایت از حضور دانشجو معلمان در این رویداد ملی و پژوهشی تصریح کرد: حضور دانشجو معلمان پژوهشگر در پرسش مهر می تواند در توانمند سازی آموزش و پرورش تاثیر گذار باشد.

وی با عنوان اینکه دانش آموزان دختر و پسر همه دوره های تحصیلی غیر از دوره اول ابتدایی می توانند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: این مسابقه در دو عنوان فرهنگی و هنری و در رشته های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، نمایش نامه نویسی انجام خواهد شد.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اگر زمینه حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراهم شود، بدون شک آثار مثبت آن را می توانیم در رفتار و زندگی آنان شاهد باشیم.

گفتنی است: در پرسش مهر هفدهم ،ادارات آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل (رتبه اول)، ناحیه دواردبیل( رتبه دوم)، هیر( رتبه سوم) و پارس آباد (رتبه چهارم) را کسب کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار