آشنايي 150 هزار دانش آموز گیلان با فرهنگ ترافیک

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در راستای همکاری نزدیک بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی علاوه بر حضور 15 هزار همیار پلیس ، 150 هزار دانش آموز گیلانی زیر پوشش آموزش های آشنایی با فرهنگ ترافیک قرار گرفتند.

کد مطلب: ۶۷۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، مهدی حاجتی در همایش طلایه داران همیاران و فرهنگیاران پلیس با اشاره به اهمیت وجود نظم و امنیت در جامعه گفت: لازمه هرگونه توسعه در کشورها، ایجاد امنیت در جامعه است و ضروری است همگان با پایبندی به قانون در جهت فضایی ایمن گام بردارند.
وی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از کودکی در افراد نهادینه شود، آن ها می‌توانند به عنوان سفیران سلامت، ضامن سلامت خانواده و جامعه باشند .
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، به ظرفیت‌های بالای بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد وگفت: آموزش و پرورش در ادامه همکاری‌های دو جانبه با نیروی انتظامی محتوای فرهنگ راهنمایی و رانندگی را در قالب کتاب‌های درسی و پیک نوروزی به دانش آموزان ارائه کرده است.
سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان گفت: به رغم افزایش تعداد خودروها در سال های اخیر میزان تلفات ناشی از تصادفات در کشور کاهش یافته است و این از ارتقای فرهنگ رانندگی درکشور حکایت دارد.
وی یکی از مصادیق فرهنگ سازی در ارتقای کیفیت رانندگی را حضور همیاران پلیس دانست و برگسترش همکاری‌ها با آموزش و پرورش تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار