پایان رویای شماره ۲ با تیم برانکو/

کاپیتان سرخ پوش می‌ماند/ جدایی عالیشاه از پرسپولیس جدی شد

امید عالیشاه که به علت گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوسته بود در آستانه جدایی قطعی از پرسپولیس قرار دارد.

کد مطلب: ۶۷۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ امید عالیشاه و احمد نورالهی دو بازیکنی بودند که نیم فصل لیگ برتر پانزدهم به علت گذراندن دوران خدمت سربازی از پرسپولیس جدا و راهی تراکتورسازی تبریز شدند اما محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات باعث شد تا این دو نفر فرصت چندانی برای حضور با لباس تراکتورسازی پیدا نکنند.

احمد نورالهی که با کسری قابل توجه خدمت مواجه شده بود توانست مجوز بازگشت به پرسپولیس را پیدا کند و در لیگ قهرمانان برای این تیم به میدان رفت اما ماجرا برای عالیشاه به شکل دیگری پیش رفت.

پرسپولیس شماره 8 را برای احمد نورالهی نگه داشت اما شماره 2 که متعلق به عالیشاه بود را به صادق محرمی داد تا کاپیتان سابق پرسپولیس از این حرکت برانکو دلخور شده و زمزمه هایی مبنی بر عدم تمایل برانکو برای ادامه همکاری با عالیشاه به وجود آمد.

هر چند برانکو تا روز گذشته اظهار نظر مشخصی درباره آینده عالیشاه نکرد و همین عدم اظهار نظر باعث شده تا دریچه هایی برای احتمال بازگشت او به پرسپولیس روشن شود اما امروز امید عالیشاه پس از چند ماه در تمرینات تراکتورسازی حاضر شد تا پیام های روشنی به تهران مخابره شود.

اینطور به نظر می رسد که عالیشاه قید حضور و تلاش برای بازگشت به پرسپولیس را زده است و احتمالا در نیم فصل با دریافت رضایت نامه از این تیم شاگرد یحیی گل محمدی در تراکتورسازی تبریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار