خدمات رادیولوژی دهان، فک و صورت در بیمارستان 22 بهمن نیشابور

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن نیشابور از ارائه خدمات رادیولوژی دهان، فک و صورت در این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی .سیدمهدی پاکدامن گفت: بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن نیشابور در بهمن ماه 1395 شروع بکار نموده است و در حال حاضر به جزء مشهد تنها نیشابور دارای چنین مرکزی در استان خراسان رضوی می باشد.

وی افزود: از نظر مراکز درمانی، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن نیشابور تنها مرکز دارای این خدمات در شرق کشور است که این امر باعث حضور تعداد زیای مراجعه کننده از شهرهای مجاور شده است.

در ادامه دکتر سنایی فرخی مسئول بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت اظهار داشت: این بخش با دارا بودن دستگاه های پیشرفته عکس برداری نظیر دستگاه رادیوگرافی پانورامیک دیجیتال داخل دهانی ، سی تی اسکن مخصوص فک، دهان و صورت (CB CT) خدمات با کیفیت و بادقت بالایی ارائه می نماید.

برپایه این گزارش تا کنون به طور متوسط ماهانه حدود 1400 بیمار از خدمات این مرکز استفاده می نمایند که در کنار کیفیت و دقت بالا، رضایتمندی بالایی را برای مراجعین و دندانپزشکان به وجود آورده است. پایین بودن 60 درصدی تعرفه خدمات این مرکز نسبت به سایر مراکز وجود نیروهای متخصص و آموزش دیده از ویژگی های بارز این مرکز می باشد.

شایان ذکر است مرکز تصویر برداری دهان، فک و صورت در مجموعه کلینیک تخصصی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن نیشابور واقع در ضلع شمالی مرکز همه روزه آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار