مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان:

پلیس حمایت خوبی از دوچرخه‌سواران خواهد داشت

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با توجه به مسئولیت خود در برقراری نظم و امنیت جامعه، حمایت‌های خوبی را از استفاده کنندگان دوچرخه برای طی مسیر روزانه خود خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۷۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، علی قاسمی با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: همایش بزرگ دوچرخه سواری پلیس راهور به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از مکان گلستان شهدای اصفهان به سوی پارک آبشار برگزار شد.

وی افزود: پاسداشت و گرامیداشت مقام شهدا در آستانه هفته نیروی انتظامی علت انتخاب مبدا این همایش بود که با حضور گسترده ماموران و مسئولان راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، گروه‌های سازمان یافته دوچرخه‌سواری و عامه مردم همراه بود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان پیرامون هدف برگزاری این همایش تصریح کرد: این همایش ضمن ادای احترام مسئولان و ورزشکاران و میثاق آنها با شهدای گرانقدر شهر شهید پرور اصفهان، با هدف تجلیل از فعالان این حوزه در طی ویژه برنامه‌ای مشخص شده برگزار شد.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با توجه به مسئولیت خود در برقراری نظم و امنیت جامعه، حمایت‌های خوبی را از استفاده کنندگان دوچرخه برای طی مسیر روزانه خود خواهد داشت. امید است که شاهد رشد روزافزون فرهنگ دوچرخه‌سواری در اصفهان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار