امام جمعه خاورشهر در خطبه های نماز جمعه :

جوانان این مرز و بوم مثل همیشه انقلابی هستند

امام جمعه خاورشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید کرد: صهیونیست از بمب اتم ما نمیترسد، بلکه از تفکر اسلام ناب محمدی(ص) وحشت دارد.

کد مطلب: ۶۷۱۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت الاسلام یاسینی با توجه به قرارداشتن در نیمه محرم به بیان حدیثی از امام حسین(ع) پیرامون شیعه پرداخت و افزود: شیعیان ما کسانی هستند که دل هایشان از هر حیله و نیرنگی پاک باشد .
امام جمعه ی خاورشهر گفت : زیباترین جمله ای که کلید سعادت جامعه ی بشریت است جمله ی هیهات من الذله امام حسین(ع) است .
حجت الاسلام یاسینی در این رابطه گفت : عاشورا شامل دو صحنه است صحنه اول تاریکی و زشتی های یزید و یارانش است که شامل، قتل عام ، کودک کشی ، اسارت و ... می شود .و صحنه ،دوم آن حماسی امام حسین(ع) و یارانش است.
وی به بیان تفاوت اسلام یزیدی و اسلام حسینی پرداخت و گفت : در اسلام یزیدی دین را برای دنیا فدا می کنند اما در اسلام حسینی دنیا را باید فدای دین کرد .
حجت الاسلام یاسینی ادامه داد: امام حسین(ع) گفتند، اگر جز با کشتن من دین رسول خدا باقی نمی ماند پس ای شمشیر ها مرا قطعه قطعه کنید تا آسیبی به دین رسول خدا نرسد.
وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با خانواده شهید حججی اظهار داشت : شهادت شهید محسن حججی نشان داد که حمایت جوانان امروز هنوز زنده است.
امام جمعه خاور شهربا توجه به سخنان آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) افزود : تیر دشمن در جدا کردن جوانان از انقلاب به سنگ خورده است .
/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار