فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی:

توقیف بیش از 606 دستگاه خودرو حمل کالای قاچاق در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف بیش از 606 خودروهای سنگین حاوی کالای قاچاق در استان آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۱۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی،سردار اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو باخبرنگاران گفت:از ابتدای سال جاری بیش از 606دستگاه خودرو سنگین حمل کالای قاچاق شناسایی شده و توقیف شدند و بیش از یک هزارو 250 نفر در بحث کالای قاجاق دستگیر شده است که بصورت شبکه ای و انفرادی فعالیت داشتند.
اصلانی ادامه داد:در شش ماه نخست سال بیش از 345 هزار تماس تلفنی و حضوری با پلیس صورت گرفته که از این تماس ها بالغ بر 42 درصد قابل رسیدگی و منجر به عملیات شده است و 58درصد در قالب مشاوره و راهنمایی بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی افزود:در حوزه مواد مخدر در شش ماه اول سال 11تن و 256 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان آذربایجان غربی کشف شده است که از این میزان 9تن و 734 کیلوگرم پیش سازها و روان گردان ها می باشند.
وی اظهار کرد:در سال جاری 40باند در حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است و بیش از 200 دستگاه خودرو حمل و نقل مواد مخدر توقیف شده و در حال رسیدگی می باشد.
سردار اصلانی به برنامه های هفته ناجا نیز پرداخت و گفت:شعار امسال هفته ناجا "امنیت برای همه،پلیس برای امنیت" می باشد و در طول هفته ناجا از اجرا شدن180 برنامه در حوزه امنیت و ارتقای امنیت در سطح استان خبر داد.
سردار اصلانی هم چنین از افتتاح پنجمین مرکز هشدار الکترونیک کشور در ارومیه خبر داد و گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی پنجمین مرکز هشدار الکترونیک کشور در ارومیه افتتاح می شود که ظرفیت 30 هزار مشتری را دارد و طلا فروشی، بانک ها،صرافی ها در اولویت خواهند بود.
وی گفت:در هفته ناجا اولین ایستگاه انتظامی سیار را خواهیم داشت که برای اولین بار طراحی شده است و سعی خواهیم کرد تا پایان سال 5 دستگاه از این ایستگاه هارا در مرکز استان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار