رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز مطرح کرد؛

در شناساندن چهره واقعی یزیدیان زمان نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز با اشاره به فرهنگ عاشورایی گفت: قیام سید الشهداء(ع) مبتنی بر آزادگی بود.

کد مطلب: ۶۷۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس گفت: در شناساندن چهره واقعی یزیدیان زمان از هیچ تلاشی دریغ نشود.
میرزایی ادامه داد: مردم ولایی وعاشق اهل بیت(ع) نی ریز با حضوردرمراسم تاسوعا وعاشورای حسینی بار دیگر عشق و ارادت خود را به شهدای کربلا ابراز و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.
حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی در این خصوص گفت: فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) برای همه ما درس‌های تاریخی و فراموش نشده دارد که باید با احصای دقیق این پیام‌ها مسیر درست و واقع‌بینانه را برگزینیم.

وی تصریح کرد: واقعه عاشورا و کربلا مختص زمان خاصی نیست واین وظیفه روحانیون،روشنفکران و هیئات مذهبی است که در تبیین معارف عاشورا،‌ عبرت ها، درسها، پیامها و اهداف قیام امام حسین (ع)‌و معرفی چهره واقعی یزیدیان زمان تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز با بیان این که قیام سید الشهداء(ع) قیام الهی و مبتنی بر آزادگی و خصلت پاک انسانی بود،افزود: قیام‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاده که کمتر از یک قرن به فراموشی سپرده شده اما قیام امام حسین(ع) در طول تاریخ ماندگار و روز به روز پر رنگ‌تر می‌شود.

حرکت دستجات عزاداری از محل هیئات وتکایای خود به سمت گلزار مطهر شهدا وامامزادگان(ع) وهمچنین دیدار با علما وسادات شهرستان ازسنتهای دیرینه ای است که توسط هیئات مذهبی در ایام عزاداری حسینی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار