معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

برگزاری همایش احلی من العسل ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم دلیجان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان گفت: همایش احلی من العسل ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۹۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

محسن رفیعی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پروش پانا استان مرکزی، افزود: ایام سوگواری محرم و صفر فرصت مناسبی برای بازخوانی و تبیین مبانی اعتقادی مکتب اهل‌بیت(ع) به ویژه قیام خونین امام حسین(ع) در بین دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: تجمع نوجوانان عاشورایی "احلی من العسل" با تجمع دانش آموزان در خیابان طالقانی، روبروی دبیرستان الزهرا(س) آغاز شد و با حرکت دسته های سینه زنی به سمت مسجد جامع ادامه و با عزاداری دانش آموزان در مسجد و نماز جماعت پایان یافت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان برگزاری عزاداری به صورت یکنواخت، هماهنگ و جمعی را اثرگذارتر دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش برنامه های ویژه ای از جمله برنامه احلی من العسل را در ماه محرم همه ساله برگزار می کند.

رفیعی هدف از برپایی سوگواره احلی من العسل را شناخت جوانان از شخصیت حضرت قاسم (ع) دانست و ادامه داد: این همایش مانند سال های گذشته ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه برگزار شد و تلاش کردیم با هماهنگی های مسئولان شهرستان مراسم امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار