حمید درخشان در گفت و گو با پانا:

حق پرسپولیس باخت با این اختلاف نیست/ کار برای بازی برگشت سخت شد

سرمربی سابق پرسپولیس امکان جبران نتیجه بازی پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان را سخت دانست.

کد مطلب: ۶۶۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شکست چهار بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال گفت: تیم اشتباهات فردی زیادی داشت و توپ و میدان کاملا در اختیار الهلال بود به هرحال بچه ها تلاش خودشان را کردند اما زور پرسپولیس به الهلال نرسید.

وی ادامه داد: انتظارمان از پرسپولیس بیشتر بود اما فوتبال برد و بخت دارد و نباید از این موضوع ناراحت شویم. بچه ها تلاش خودشان را کردند، ضمن اینکه در این مدت پرسپولیس با چالش های زیادی روبه رو شده بود و همین موضوع بر روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت. مدافعان پرسپولیس زحمت کشیدند اما الهلال با این که ده نفره بود باز هم توانست دو گل به ما بزند؛ مجموعه دفاعی پرسپولیس در این دیدار حرفی در برابر مهاجمان حرفه ای و تنومند الهلال نداشتند.

درخشان در پاسخ به اینکه تیم با شکست چهار بر صفر در بازی برگشت کارش سخت می شود،اظهار کرد:قطعا پرسپولیس در دیدار برگشت کار سختی پیش رو دارد اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و بچه ها نباید روحیه شان را از دست بدهند. به هر حال شرایط در بازی برگشت سخت است اما با اضافه شدن بازیکن هایی مثل سید جلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا در بازی برگشت شانس پرسپولیس بالا می رود.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان عنوان کرد: البته نباید فراموش کرد که طارمی در این بازی در اختیار تیم نبود و غیبتش احساس می شد. به هر صورت این تصمیمی بود که فیفا برای موضوع شکایت ریزه اسپور گرفته بود و جای گله ای هم نیست. امیدوارم حداقل بتوانیم در بازی برگشت با اختلاف کمتری از بازی های آسیایی حذف شویم. حق پرسپولیس باختن با این اختلاف در بازی های آسیایی نیست. حتما بابد تاکتیک این تیم عوض شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار