نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

همه ظرفیت‌ها برای درمان دانش آموزان مصدوم هرمزگانی به کارگرفته شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ظرفیت ها برای درمان دانش آموزان مصدوم حادثه اردوی دانش آموزان هرمزگانی به کار گرفته شده است، اظهارکرد: مسوولان استانی و کشوری تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته اند و در کنار خانواده ها هستیم .

کد مطلب: ۶۶۸۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا، فاطمه سعیدی با حضور در شهرستان میناب و دیدار با خانواده های دانش آموزان فقید و همچنین خانواده های مجروحان این حادثه دلخراش ضمن ابراز همدردی افزود:صبری بزرگ را برای خانواده های داغدار مسئلت و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل را از خداوند خواهانم.
وی ادامه داد: اگر چه هیچ امری جای دانش آموزان فقید این حادثه را پر نمی کند اما مسوولین عالی رتبه دولتی چه در سطح استان هرمزگان و چه کشور تمامی توان خود را در جهت بسیج امکانات درمانی به کار گرفته اند و در کنار خانواده های بازماند گان این حادثه هستند.
سعیدی خاطر نشان کرد:از تمامی ظرفیتها برای بهبود وضع جسمانی دانش آموزان مصدوم استفاده خواهدشد و خانواده ها هیچ گونه نگرانی نسبت به تحصیل فرزندان خود نداشته باشند.
به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، صبر و بردباری خانواده ها در این حادثه شایسته تحسین است و این مهم الگویی برای همه ما مسوولان است.
سعیدی همچنین به اقدام آموزش و پرورش هرمزگان در فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان مصدوم اشاره و اظهار امیدواری کرد دانش آموزان این حادثه هر چه سریعتر بهبودی خود را به دست آورند و به جمع همکلاسی های خود بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار