مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خبرداد:

اختصاص ۱۴ درصد اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش استان اردبیل

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از اختصاص ۱۴ درصد اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،دولت لطفی با بیان اینکه ۱۴ درصد از اعتبارات شهرستانی به آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرده است، گفت: این مدرسه با مشارکت بنیاد علوی در ۴۰۰ متر مربع زیر بنا و ۲۱۰ متر مربع طول دیوار محوطه و با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

وی با بیان اینکه بنیاد برکت در ساخت و ساز مدارس سطح استان پیشرو می باشد، تصریح کرد: ۲۵ مدرسه در قالب ۱۴۴ کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت در سطح استان اردبیل احداث یا در حال تکمیل شدن می باشد .

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: تا بحال ۱۳ آموزشگاه با ۴۴ کلاس درس و هزینه ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان که با مشارکت این بنیاد تکمیل و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده است .

لطفی ادامه داد: در مهرماه امسال نیز ۶ آموزشگاه که آموزشگاه متوسطه دوره اول خیارک نیز جزو آن می باشد، با اعتبار ۳ میلیاردو ۱۵۰ تومان به بهره برداری خواهد رسید .

وی همچنین از استاندارد سازی سیستم های حرارتی یک هزار و ۱۶۹ آموزشگاه در سطح استان و در طول عرض ۴ سال خبر داد و خاطر نشان ساخت: ۱۲۷ مدرسه در ۶ ماه اخیر با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان به سیستم حرارتی استاندارد تجهیز شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار