رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

واحد عرقیات گیاهی ارومیه به مدار تولید باز می گردد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: واحدهای تولیدی عرقیات گیاهی و محصولات آرایشی و بهداشتی ارومیه با کمک بانک های عامل استان به مدار تولید بازمی گردند.

کد مطلب: ۶۶۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، در راستای اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال استان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان به همراه مدیران بانکی از واحدهای تولیدی عرقیات گیاهی و محصولات آرایشی بهداشتی دکتر ملکی واقع در شهرک صنعتی فاز 2توسعه ارومیه بازدید کردند.

در این بازدید مشکلات موجود در این واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که با اعطاء تسهیلات بانکی از طریق کارگروه تسهیل، موانع موجود در سر راه این واحد برداشته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در این بازدید گفت: عمده مشکلات این واحدهای تولیدی، مالی و نقدینگی بوده که به کمک بانک عامل این مشکلات نیز حل شده و به چرخه تولید باز خواهد گشت.

جعفرصادق اسکندری اظهار کرد: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید که با سرمایه گذاری 210 میلیارد ریال انجام می شود، زمینه اشتغال برای 80 نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار