مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی؛

صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان بخش خاروانا در آینده نزدیک

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی از صدور اولین سری احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان شهرستان ورزقان و بخش خاروانا در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۸۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، محمد نظری در بازدید از کارگزاری بخش خاروانا، با اعلام خبر فوق گفت: هم اکنون 3644 نفر از جمعیت بخش خاروانا به عنوان بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می باشند.

وی با اشاره به بررسی 183 پرونده متقاضی بازنشستگی پیش از موعد بخش خاروانا تا الان، اظهار داشت: پرونده های مذکور در مرحله نهایی صدور حکم و برقراری مستمری ماهیانه قرار دارند و اولین سری احکام بازنشستگی پیش از موعد کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان ورزقان و بخش خاروانا بزودی صادر خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ادامه داد: پیش بینی می شود شمار متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد بخش خاروانا تا پایان سالجاری به 400 پرونده برسد.

وی با بیان اینکه مشمولین بالای 70 سال سن با داشتن 10سال سابقه عضویت در صندوق می توانند تقاضای بازنشستگی پیش از موعد نمایند، افزود: در شرایط عادی برابر آیین نامه مصوب هیأت دولت، متقاضیان بازنشستگی صندوق بایستی حداقل 15سال سابقه بیمه پردازی نزد این صندوق داشته باشند.

نظری در خاتمه سخنانش تعداد خانوارهای مستمری بگیر بخش خاروانا (مستمری فوت و از کارافتادگی کلی) از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را در حال حاضر، 215 خانوار اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار