فرماندار شهرستان کلاله

بیش از 30 هکتار از جنگل های کلاله در اتش سوخت

متاسفانه طی چهار روز گذشته تاکنون 30 هکتار از اراضی جنگلی شهرستان کلاله طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

کد مطلب: ۶۶۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، نصرت برزگر اظهار داشت: بر اساس آتش‌سوزی که چهار روز گذشته در اراضی جنگلی شهرستان کلاله رخ داد تاکنون 30 هکتار از اراضی جنگلی این شهرستان طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

وی تصریح کرد: متاسفانه هنوز علت آتش‌سوزی جنگل‌های کلاله مشخص نشده است و منابع‌طبیعی این شهرستان در حال بررسی این موضوع تا نتایج نهایی اعلام شود.

عوامل متعددی در وقوع آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان کلاله نقش داشتند.

فرماندار شهرستان کلاله ابراز کرد: در چهار روز گذشته بخشی از جنگل‌های دست‌پاش و جنگل‌های طبیعی شهرستان کلاله و مراوه‌تپه در آتش سوخت.

برزگر گرمای هوا را یکی از علت آتش‌سوزی در اراضی جنگل‌های شهرستان کلاله برشمرد و اذعان کرد: متاسفانه عوامل متعددی در وقوع آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان کلاله نقش داشتند از جمله گرمای هوا، عدم بارش باران باعث وقوع این آتش‌سوزی شد.

وی با اشاره به اینکه 30 هکتار از اراضی جنگل‌های کلاله در آتش سوخت، عنوان کرد: در راستای خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان کلاله نیروهای امدادی، مردمی، شوراها، دهیاران و اهالی روستاهای اطراف حضور پیدا کردند.

فرماندار شهرستان کلاله یادآور شد: نبود امکانات و تجهیزات کافی و همچنین کمبود نیروهای متخصص و کارآزموده به ویژه عدم وجود هلی‌کوپتر در حوادث اینچنینی موجب افزایش خسارت آتش‌سوزی در جنگل‌های کلاله شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار