رئیس اوقاف و امور خیریه محلات به پانا خبر داد:

برنامه های بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه محلات

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات برنامه های بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه این شهرستان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۶۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی افزود: در آستان مقدس امامزاده عبداله(ع) نماز جماعت مغرب و عشا در ایام محرم و صفر، برگزاری سخنرانی و قرائت زیارت آل یاسین هر جمعه یک ساعت به غروب اجرا می شود.

وی برگزاری عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور هیئات مذهبی در بقعه متبرکه، پذیرایی از عزادارای حسینی از شب 7 محرم به مدت 6 شب و برگزاری مراسم رهروان زینبی(س) از ساعت 17 در روز 12 محرم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات اظهار داشت: برگزاری عزاداری در ایام محرم هر شب بعد از نماز مغرب به مدت 13 شب، برگزاری عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در بقعه، برگزاری مراسم خیمه سوزان در عصر عاشورا و برگزاری مراسم عزاداری همراه با نماز جماعت، جمعه شب ها تا آخر ماه صفر در امامزاده محمود (ع) جردیجان را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: برنامه های امامزاده حکیمه خاتون(س) خورهه شامل برگزاری نماز جماعت و عزاداری شب های جمعه، برگزاری عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در بقعه همراه با پذیرایی و برگزاری عزاداری 28 صفر می وشد.

وی برگزاری عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی همزاه با نماز جماعت ظهر، برگزاری عزاداری و روضه خوانی از شام غریبان به مدت 5 شب همزمان با نماز مغرب و برگزاری عزاداری ایام آخر صفر همراه با نماز جماعت را از برنامه های امامزاده محمد(ع) نخجیروان دانست.

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات گفت: در امامزاده موسی(ع) مراسم علم بندان و عزاداری در 6 و 7 محرم، در امامزادگان فضل و یحیی(ع) برنامه شیرخوارگان حسینی، عزاداری ایام محرم و صفر همراه با نماز جماعت و پذیرایی از عزاداران حسینی در دهه اول محرم برگزار می شود.

حجت الاسلام آسوده افزود: در امامزاده صالح(ع) شهر نیم ور پذیرایی از عزاداران در روز تاسوعای حسینی و پذیرایی و عزاداری و حضور تمام هیات شهر نیم ور در روز عاشورا و اقامه نماز نماز ظهر از دیگر برنامه هاست.

وی پذیرایی از عزاداران در روز تاسوعای حسینی و پذیرایی و عزاداری و حضور تمام هیات شهر نیم ور در روز عاشورا را از برنامه های امامزاده محمد و اسماعیل(ع) بیان کرد و ادامه داد: در امامزاده محمد(ع) ورین نیز عزاداری در روز تاسوعا و پذیرایی و عزاداری و حضور تمام هیات روستای ورین در روز عاشورا و اقامه نماز ظهر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار