رئیس کمیسیون عمران شورای شهر به پانا خبرداد؛

آمارکاهش ترافیک اول مهر ازکجا استخراج شد/شهرداری مستندات را ارایه کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی آمار ارائه شده از سوی شهرداری درباره کاهش 10 یا 20 درصدی ترافیک در پی اجرای طرح تغییر ساعت ترافیک با حضور معاونت حمل و نقل شهرداری در شورا خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به اجرای طرح تغییرساعت ترافیکی در دو هفته اول مهرماه در پایتخت اظهارداشت: تغییر ساعت می تواند در کاهش حجم ترافیک تأثیر داشته باشد ضمن اینکه یکی از راهکارهای کاهش ترافیک تقسیم حجم ترافیک و تراکم آن در ساعت های مختلف است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: منتهی مساله ای که در رابطه با تغییر ساعت ترافیکی و کاهش حجم ترافیک در سطح تهران وجود دارد، عددها و آماری است که تحت عنوان کاهش 10 یا 20 درصدی ترافیک اعلام می شود که نمی دانیم این عددها از کجا استخراج شده و به این سرعت اعلام می شود.

وی ادامه داد: برای اینکه بدانیم آمارها چقدر دقیق است حتما از معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران دعوت می کنیم تا به کمیسیون عمران بیایند و مستندات این آمار را ارائه کنند. ما هم تأثیر آن را بررسی می کنیم و چنانچه تأثیر آن به این میزان مثبت باشد حتما از این طرح حمایت می کنیم.

مترو مستندات پرداخت خسارت را ارائه کند

این عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به توئیت یکی از اعضای شورای چهارم درباره پرداخت خسارات به دو مسافر غیرایرانی به دلیل تأخیر در حرکت قطار خط 8 مترو نیز گفت: خبر این موضوع را از رسانه ها شنیدیم و اگر صحت داشته باشد از شرکت مترو می خواهیم مستندات پرداخت خسارت را ارائه کند. اگر خسارتی داده شده باید عدالت رفتار شود و ایرانی و غیرایرانی هم ندارد اما جزئیات این موضوع باید بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار