مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی خبر داد:

همکاری سازمان‌های ملی در برگزاری رویدادهای همزمان نمایشگاه RINOTEX

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از همکاری سازمان‌های ملی در برگزاری رویدادهای همزمان پنجمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX 2017) خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جمع مسئولان زون‌های تخصصی و رویدادهای همزمان نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و دیدارهای حضوری با روسای سازمان‌های ملی از جمله جهاد دانشگاهی، مرکز نخبگان شهید فهمیده شمالغرب کشور و شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) مقرر شده است برخی از رویدادهای همزمان با همکاری این سازمان‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: وزارتخانه‌های مختلف نیز در این زمینه ما را همراهی خواهند کرد و در این دوره از نمایشگاه شاهد هم‌افزایی فعالیت‌ها با همکاری‌های فی مابین خواهیم بود.
جهانگیری، با اشاره به روند برگزاری این نمایشگاه در طول چهار سال گذشته گفت: تعداد ثبت نام کننده‌ها در این نمایشگاه هر ساله بیش از 100 درصد افزایش داشته است از این رو امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا این روند ادامه داشته باشد.

وی از تهیه طرح پژوهشی در خصوص نتایج چهارمین نمایشگاه خبر داد و گفت: نتایج این پژوهش بدون هیچگونه دخل و تصرفی به منظور احصای مسائل و مشکلات و نتایج نمایشگاه گذشته تدوین شده است .
مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، تعریف زون های تخصصی در این نمایشگاه را وجه تمایز آن با دیگر نمایشگاه‌های مشابه دانست و ادامه داد: چهار ضلع عرضه کننده، مصرف کننده، حامیان و بازدیدهای مردمی در این نمایشگاه در یک بستر دیده شده است.

وی، از حضور تورهای صنعتی و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 11 تور صنعتی و سرمایه‌گذاری از استان‌های مختلف کشور با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی از این نمایشگاه بازدید کردند که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

جهانگیری بازدید دانش آموزان و دانشجویان از این نمایشگاه را نیز یادآور شد و گفت: حضور خانواده ها ، دانش آموزان و دانشجویان در این نمایشگاه عامل مهمی در فرهنگ سازی و تاکید بر حرکت در مسیر فناوری خواهد بود.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی خواستار برگزاری پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در سال آینده به شکل بین المللی شد و گفت: تبریز 2018 بهترین فرصت برای برگزاری این رویداد به شکل بین المللی است.

توحید اخلاقی در جمع مسئولان زون های تخصصی و رویداد های همزمان نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX اظهار کرد: تبریز قابلیت های برجسته ای در حوزه های فنی و مهندسی در عرصه فناوری دارد و این نمایشگاه نیز اتفاق بزرگ و مبارکی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به همکاری این اداره کل در مدیریت یکی از زون های تخصصی این نمایشگاه گفت: مسئولیت زون مصالح ساختمانی در این نمایشگاه بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا این زون تخصصی به نحو شایسته ای در این نمایشگاه به معرفی طرح های فناورانه در این حوزه بپردازد.

توحیدی خواستار حضور پژوهشگاه های کشوری در این نمایشگاه شد و گفت: حضور پژوهشگاه های برتر کشوری در این نمایشگاه می تواند به توسعه ارتباطات فی مابین کمک کند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی خواستار اطلاع رسانی به موقع و دقیق در خصوص پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX شد و گفت: اطلاع رسانی دقیق و برنامه ریزی شده پیش و حین برگزاری نمایشگاه به شناساندن بهتر آن کمک خواهد کرد.

حسین‌زاده در جمع مسئولان زون های تخصصی و رویداد های همزمان نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی 2017 RINOTEX اظهار کرد: رویداد مهم استارت آپ ویکند اینترنت اشیا توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مسئولیت این اداره کل در این نمایشگاه گفت: مسئولیت بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بر عهده ما گذاشته شده است ما نیز تلاش خواهیم کرد تا به نحو شایسته‌ای این امر را به نتیجه مطلوب برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار