مجری گروه هنری کودک و نوجوان خاله بهار و غنچه مطرح کرد؛

وقتی لبخند را برروی لبهای کودکان شهرم میبینم به خود می بالم

خاله بهار و غنچه دو کارکتری که این روز ها آغاز مهرماه وسال تحصیلی جدید را در کنارکودکان نی ریزی جشن گرفتند ولحظاتی به یاد ماندنی را برای آنها رقم زدنند.

کد مطلب: ۶۶۸۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

مطهره طاهری مجری گروه هنری کودک و نوجوان خاله بهار و غنچه در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس گفت : حدودپنج سال است که حرفه مجری گری رابه طور جدی دنبال میکنم و اجرای کودک را از کانون فرهنگی تربیتی احمدنی ریزی و اجرای بزرگسال را ازاداره ارشاد اسلامی شروع وتا به حال ادامه داده ام .

وی با بیان علاقه خود به اجرای کودک گفت: لحظاتی که در کنار فرشته های کوچک هستم از زیباترین لحظات زندگی من حساب می آید.

طاهری افزود: وقتی لبخند را برروی لبهای کودکان شهرم میبینم به خود می بالم که من وعروسک گردان غنچه توانسته ایم لبخند و شادی را به آنها هدیه دهیم.

مجری گروه هنری کودک و نوجوان خاله بهار و غنچه با تاکید براهمیت نحوه برقراری ارتباط با کودکان ، گفت : صحبتها و نکات آموزشی این دو نقش برای کودکان تاثیر پذیری و نتیجه بهتری نسبت به پدر و مادر دارد و کودکان به خوبی میتوانند باآنها ارتباط برقرار کنند .


خاله بهار ادامه داد: زمانی که به همراه اکبرزاده عروسک گردان عروسک غنچه مقابل این فرشته های کوچک می ایستیم وارد دنیای کودکان میشویم و این حس را با هیچ احساسی عوض نمیکنیم.


اکبرزاده عروسک گردان این گروه هنری نیز گفت: حدودا ده سال است که به طور حرفه ای عروسک گردانی را ادامه میدهد و در این گروه نیزعروسک غنچه را عروسک گردانی میکند .


عروسک گردان گروه هنری خاله بهار و غنچه بااشاره به اهمیت نقش عروسک غنچه در برقراری ارتباط با کودکان گفت : نکته ای که خیلی جالب است اینکه کودکان عروسک غنچه را یک دوست برای خود میدانند و علاقه زیادی به این عروسک دارند و او توانسته با کودکان به خوبی ارتباط برقرار کند.
وی ادامه داد: ما به وسیله عروسک غنچه نکات آموزشی را به کودکان انتقال میدهیم وازاین طریق بایدها و نبایدها را به آنها تفهیم میکنیم.


طاهری مجری گروه هنری خاله بهار و غنچه عنوان داشت: گروه هنری خاله بهار و غنچه برنامه هائی چون جشن شکوفه ها در آغاز سال تحصیلی، جوانه ها در طول سال تحصیلی، جشن سبزه ها زمان عید نوروز، جشن تکلیف دختران و جشن های پایان سال تحصیلی مختص مدارس، مهد وپیش دبستانی ها را به اجرا در می آورند .


وی خاطر نشان کرد: گروه هنری خاله بهار و غنچه در سال حدود 200 برنامه با موضوع ها و برنامه های متفاوت به مرحله اجرا می رساند .


خاله بهار در ادامه گفت: طرح همیاران برق که با همکاری اداره برق شهرستان نی ریزواستهبان انجام گرفت ؛ ازدیگر برنامه هایی است که در 23 مدرسه شهر و روستا در سال گذشته انجام شده است.


وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح همیاران برق، آموزش و جذب دانش آموزان به این طرح بود ؛ گفت : این گروه هنری آموزش مصرف بهینه و صرفه جویی در انرژی را درقالب نمایش عروسکی ، پخش کلیپهاو نماهنگهای آموزشی به اجرادر آورد .


مجری گروه هنری کودک و نوجوان خاله بهار و غنچه درخصوص اجرای جشن شکوفه ها در آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت : بیست اجرا به مدت یک هفته باحضور مهد و پیش دبستانی ها و مدارس در کانون و مدارس برگزار شد که با اجرای تئاتر و نمایش عروسکی ، نماهنگ های شاد درمورد ایران و آغاز سال تحصیلی ،اجرای مسابقات شاد و جذاب ، بیان نکات آموزشی در مورد خرید لوازم التحریر و تولیدات ایرانی ، آشنایی با فضای جدید دبستان ، مهدو پیش دبستانی انجام گرفت.

طاهری در پایان ضمن تشکر از فرهاد فولادچنگ مدیر کانون فرهنگی تربیتی استاد میرزااحمد نی ریزی وحمیده مختاری مدیرکانون عصمت از مسوولان شهرستان درخواست یاری و همکاری در اجرای برنامه های مختص کودک را داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار