زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان جم نواخته شد

مدیر آموزش و پرورش جم در آیین نمادین زنگ بازگشایی مدارس گفت: 12 هزار و هشتصد و نود و هشت دانش آموز در قالب 560 کلاس درس و 115 مدرسه آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۶۶۷۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا جم ، با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین محلی و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، زنگ نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شهدای پتروشیمی شهرستان جم نواخته شد.

خلیل نیکخواه ضمن تبریک بازگشایی مدارس، تسلیت ماه محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، شهدار را مظهر اقتدار کشور دانست و افزود: امنیت و اقتدار کنونی، مدیون ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام و شهدا است و باید از این فرصت جهت رشد و تعالی علمی و اقتدار کشور استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به فراهم بودن امکانات لازم در مدارس شهرستان اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در همه مدارس شهرستان فراهم شده است و در آغاز سال تحصیلی هیچ مدرسه ای با کمبود معلم یا تجهیزات مورد نیاز مواجه نمی باشد.

وی با اشاره به آمار جمعیت دانش آموزی شهرستان تصریح کرد: 12 هزار و هشتصد و نود و هشت دانش آموز در قالب 560 کلاس درس و 115 مدرسه آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

نیکخواه در پایان ضمن تاکید بر همراهی اولیاء و مربیان گفت: همراهی و همگامی خانواده با مدرسه مسیر رسیدن به موفقیت را هموار تر می کند و انتظار داریم این تعامل تا پایان سال تحصیلی ادامه داشته باشد.

گفتنی است برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، قرائت شعر، مقاله و اجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این مراسم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار