معاون مطبوعاتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ؛

تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر لامرد رقم خورده است

معاون مطبوعاتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: وقتی به فعالیت های انجمن ها ی فرهنگی و هنری این حوزه بزرگ نگاه می کنیم، میبینیم که تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان لامرد رقم خورده است.

کد مطلب: ۶۶۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، صابر سهرابی در آئیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامِرد با بیان اینکه مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها سرمایه های فرهنگی کشور هستند، اظهار کرد: آیین تکریم و تودیع روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد هیچ مسئله سیاسی در این موضوع دخیل نبوده و نخواهد بود و معارفه رئیس جدید تنها به دلیل مشکلات و عدم جابجایی اقای قادری از نهاد کتابخانه ها به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

معاون مطبوعاتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر شهرستان لامرد در یکسال گذشته گام های موثری را برداشته ، افزود: وقتی به فعالیت های انجمن ها و گروه های فرهنگی و هنری این حوزه بزرگ و مهم نگاه می کنیم میبینیم که تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان لامرد رقم خورده است.

وی به سوابق سکان دار جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد اشاره کرد و گفت: مدیریت موفق و پرتلاش اقای صادقی به عنوان رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون کارنامه سبزی را به هنر دوستان و هنرمندان شهرستان لامِرد نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار