مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

رویکرد آموزش و پرورش استفاده حداکثری از منابع برای رشد است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: رویکرد امسال آموزش پرورش استفاده حداکثری از منابع در جهت سال تحصیلی پرشکوه است تا نسبت به سال گذشته رو به رشد باشیم.

کد مطلب: ۶۶۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ سید علی قاسمی در آیین زنگ مهر که در مدرسه آیت الله هاشمی رفسنجانی نکا و با حضور یاسر هاشمی رفسنجانی و استاندار مازندران برگزار شد با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی ۹۷_٩۶ با عشق و شور حسینی و ایثار و شهادت همراه است، اظهار داشت: امسال تصمیم گرفتیم مراسم باز گشایی مدارس را در مدرسه ای که با نام آیت الله رفسنجانی نام گذاری شده است شروع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران آیت الله هاشمی را از موثرترین افراد در حفظ و بنیانگذاری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: آیت الله هاشمی از جمله شخصیت هایی است که با تحمل رنج و مشقت به فکر آینده ی ایران بود و افقی بلند برای ایران در نظر داشت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مازندرانی در مسابقات علمی و نانو مقام های برتر کشوری را کسب کردند، ادامه داد: معلمان مازندران در جشنواره تدریس برتر رتبه دوم کشورری را به دست آوردند.

قاسمي با اشاره به پوشش تحصیلی ۱۰۰ درصدی در پایه ابتدایی اضافه کرد: طرح آموزش والدین پایه ابتدایی مازندران به عنوان یک طرح ملی شناخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به مسابقات فرهنگی، هنری و پرورشی بیان داشت: دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری ۴۱ رتبه برتر کشور را کسب کردند و در زمینه کتابخوانی رتبه برتر کشورا را بدست آوردیم.

قاسمي با بیان اینکه دانش آموزان در مسابقات ورزشی ۱۳ مقام برتر تیمی و ۱۶۶ مقام انفرادی بدست آوردند، خاطر نشان ساخت: تیم فوتسال دانش آموزی کشوری که در آسیا رتبه اول را کسب کرد و آقای گل این مسابقات دانش آموز مازندرانی انتخاب شد.

وی با اشاره به تعامل سازنده اولیا و خیرین با مدرسه اذعان داشت: از اولیا و خیرین که همواره با تعامل سازنده در راستای بهبود امور آموزشی گام برداشته اند کمال تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار