برگزاری مسابقات آموزشی و تفریحی ویژه دانش آموزان شاهد با نیاز ویژه

دومین اردوی آموزشی، تفریحی و زیارتی دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا دومین اردوی آموزشی، تفریحی و زیارتی دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد و این اردو با مشارکت سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه سراسر کشور در مشهد مقدس است.

محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت ­بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این برنامه گفت: در این اردوی آموزشی، تفریحی و زیارتی که برای بار دوم و با مشارکت بسیار خوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شد، دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه به همراه مادران خود حاضر شدند.

وی ارائه برنامه­ های آموزشی، تفریحی و ورزشی و مشاوره ای به این خانواده ها را از جمله موارد اجراشده در این اردوها دانست و افزود: خانواده ها علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی هشتمین ستاره امامت و ولایت از سفره کریمانه امام رئوف نیز استفاده کردند.

گفتنی است؛ بر اساس تفاهم نامه فیمابین، در اجرای این اردوها مسئولیت تهیه دستورالعمل اعزام، انتخاب خانواده ها، تخصیص سهمیه برای استان ها و اعزام تا اردوگاه برعهده بنیاد شهید و برنامه ریزی اجرای اردو در مشهد مقدس بر عهده ی سازمان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار