مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان:

آمادگی آموزش و پروش شهرستان درمیان برای ورود به سال تحصیلی جدید

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان گفت : تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر در این شهرستان انجام گرفته و در روز اول مهرماه هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.

کد مطلب: ۶۶۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان جنوبی ، حسین مهرانفر مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان درششمین نشست شورای آموزش وپرورش این شهرستان که درمحل سالن کنفرانس فرمانداری بر گزار گردید،فرارسیدن ماه مهر وآغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به جامعه فرهنگیان خصوصا معلمان گرامی، دانش‌آموزان عزیزشهرستان درمیان تبریک گفت.
وی گفت: ساماندهی مدارس،کلاس های زیر نرم، برگزاری کلاس های اوقات فراغت درسطح شهرستان از جمله مهمترین مصوبات جلسه گذشته عنوان کرد که با پیگیری آموزش و پرورش و همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش به مرحله اجرا درآمده است.
دبیر شورای آموزش وپرورش شهرستان درمیان نیز درششمین جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان از آمادگی آموزش و پروش شهرستان درمیان برای شروع سال تحصیلی خبرداد وافزود: تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر در این شهرستان انجام گرفته و در روز اول مهرماه هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.
مهران فر درادامه پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور عنوان کرد وافزود: عملیات اجرایی پروژه مهر به منظور ایجاد هماهنگی ها و تصمیم سازی های درست و بهینه برای بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان از نیمه خرداد ماه 96 در شهرستان درمیان آغاز شده است تا بستر مناسب برای سال تحصیلی آینده در مدارس شهرستان فراهم آید.
وی افزود: در اجرای کمیته تعمیر و تجهیز مدارس در سال جاری تعدادی زیادی از مدارس شهرستان زیباسازی شده و حدود سه هزار میز و صندلی برای سال تحصیلی جدید توسط دانش آموزان شهرستان بازسازی و تعمیر گردیده است.
مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان با بیان اینکه حدود سه هزار دانش آموز عشایری شهرستان در 150 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید نام نویسی کرده اند، گفت: تمام تلاش ما این است که هیچ دانش آموزی حتی در روستاهای مرزی از تحصیل بازنماند.
دبیر شورای آموزش وپرورش شهرستان درادامه گفت: یکی از کار های اصلی ما در مدارس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا امسال نیز همچون سال های گذشته طرح های مربوط به این حوزه نظیر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ،زیبا سازی وفضا سازی ،نصب سنگر،غبارروبی وعطر افشانی مزارشهدا،تکریم از خانواده ای شهدا، ایثارگران وجانبازان و..... درحال اجرامی باشد.
مهران فر زیباترین بهاررا بهار تعلیم و تربیت و شروع سال تحصیلی، شروع دانایی، خلاقیت و خوش فکری عنوان کرد وافزود: امسال همزمان با روز اول مهرماه زنگ مهر، محرم، شهادت ومقاومت دردبستان شهید احمدی روشن نواخته خواهد شد و خواستار هرچه باشکوه تربرگزارنمودن جشن بازگشایی مدارس باهمکاری اعضای شورا ودیگر مسئولین شهرستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار