در گفت و گو با پانا؛

عضو کمیسیون امنیت ملی: دشمنان به دنبال ایجاد داعش دیگری در منطقه هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تلاش هایی که در زمینه مختومه کردن پرونده داعش صورت گرفت دشمنان ایران به دنبال این هستند تا با همه پرسی اقلیم کردستان عراق داعش دیگری در منطقه ایجاد کنند .

کد مطلب: ۶۶۶۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

هاجر چنارانی در گفت گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مخالفت خود را با همه پرسی اقلیم کردستان عراق اعلام کرده است اما در این مورد کشور عراق باید تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی ادامه داد : همه پرسی اقلیم کردستان عراق به طور قطع باعث ایجاد دو دستگی در منطقه می شود زیرا ایران با تلاش کشورهای منطقه توانسته است یک امنیت و ثبات پایداری را بعد از یک مدت طولانی بدست بیاورد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بازهم کردها به دنبال جدایی و افکاری که در سر دارند باشند به طور مجدد ناامنی منطقه تشدید می شود و فجایع دیگری در راستای این اقدامات پدید می آید .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانستیم پرونده داعش را تا حدودی مختومه کنیم و شاید دیگر چیزی از عمر داعش باقی نمانده باشد و ایران در راستای سند چشم انداز قدرتی در منطقه برای خود در نظر گرفته است کشور هایی نظیر آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از قدرت گرفتن ایران در منطقه واهمه زیادی دارند .

چنارانی یادآورشد : به طور قطع دشمنان کشور مان به دنبال این هستند مجدداً داعش دیگری را در منطقه ایجاد کنند تا بتوانند ناامنی را در منطقه تشدید کنند .

وی تصریح کرد: ایران با توجه به قرارداد برجام که تاکنون بر آن پایبند بوده است به دنبال ارتباط بیشتر در حوزه بین المللی است اما دشمنان به دنبال آن هستند تا از هر قسمتی فشار هایی بر ایران وارد کنند تا منطقه را ناامن جلوه دهند و همین امر موجب می شود تا ایران تصمیماتی بگیرد که ممکن است خلاف برجام باشد و همین امر به آنها کمک می کند که ایران را به نقض برجام متهم کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار