صمد مرفاوی در گفت و گو با پانا:

بحران استقلال بیشتر می شود/ اخراج جباری و رحمتی برای رد گم کردن بود

سرمربی اسبق استقلال تهران معتقد است اخراج کاپیتان های این تیم دردی از استقلال دوا نخواهد کرد و تنها برای رد گم کردن در بحران این تیم بود.

کد مطلب: ۶۶۶۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

صمد مرفاوی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط استقلال و اتفاق هایی که برای این تیم در برنامه نود افتاد، گفت: استقلال دچار بحران شده و متاسفانه این موضوع به قدری ریشه دار است که شیرازه تیم را از هم پاشیده است. ما نمی دانیم دقیقا اتفاق های استقلال از کجا نشات می گیرد اما به طور حتم این شرایط دردی از استقلال دوا نمی کند و هر روز بحران بیشتر از قبل می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشخص نیست علیرضا منصوریان یا هیات مدیره باشگاه باعث اخراج مجتبی جباری و سید مهدی رحمتی شده اند و متاسفانه در برنامه نود هم به جای بررسی مشکلات مسائلی مطرح شد که تیم را با بحران بیشتری روبه رو کرد.

مرفاوی در پاسخ به اینکه اخراج این دو بازیکن شرایط را برای استقلال بهتر خواهد کرد یا خیر،گفت: اخراج این دو بازیکن تاثیری در شرایط استقلال ندارد و به نظرم بیشتر برای رد گم کردن بود. وقتی تیم با بحران روبه رو شد و مسائل ریشه ای آن هم بررسی نمی شد اخراج بازیکن و یا مربی دردی را دوا نمی کند.

وی در ادامه به بازی امروز استقلال مقابل ذوب اهن اشاره کرد و گفت: استقلال بازی سختی خواهد داشت به خصوص اینکه بازیکنان و کادرفنی شاید به دلیل شرایطی که پیش آمده از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشد و دیگر اینکه تیم ذوب اهن یکی از تیم های ریشه دار و قدرتمند لیگ برتر است. این تیم هفته گذشته موفق شد شش گل به تیم استقلال خوزستان بزند از همین رو انگیزه خیلی بالایی مقابل استقلال دارد. در هر صورت استقلال بازی سختی را دارد و امیدوارم این تیم با ارائه یک بازی خوب و پیروزی کمی مشکلاتش را حل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار