مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در نشست خبری ویژه ماه مهر:

100 مدرسه با جمعیت دانش‌آموزی زیر 5 نفر دراستان زنجان فعالیت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سال تحصيلي جديد 100 مدرسه با جمعیت دانش‌آموزی زیر پنج دانش‌آموز در استان دایر می‌شود.

کد مطلب: ۶۶۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مرتضی تمجیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع بازگشایی مدارس اظهارکرد: بهبود کمی و کیفی آموزش در مدارس از مهم‌ترین رویکردهای آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد در تلاش برای پوشش کامل آموزشی دانش‌آموزان و فراهم کردن بستر تحصیل افراد در همه نقاط مختلف است، گفت: در این زمینه بیش از 100 مدرسه با جمعیت دانش‌آموزی زیر پنج دانش‌آموز فعالیت می‌کند.

وي با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و ماه محرم عنوان کرد: باید بر استفاده از این آموزه‌ها در تربیت نسلی انقلابی و توانمند تاکید کرد.

تمجیدی با اشاره به رویکرد نیازمحور آموزش‌ها در مدارس عنوان کرد: در همین راستا بنا به تصمیمات کشوری آموزش‌های مختلف از جمله آموزش‌های محیط زیست، مهارت‌های زندگی و ... در دروس دانش‌آموزان گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای آموزش و پرورش یک برنامه تکمیلی محسوب می‌شود، اضافه کرد: این اردوها فرصتی برای عملیاتی کردن آموزش‌های نظری دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه تعداد قابل توجهی اردوی آموزشی در کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: یک حادثه نباید مانعی برای برگزاری این اردوها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار