فرماندار خوسف گفت:

ایجاد 100 فرصت شغلی با راه اندازی نیروگاه خورشیدی

فرماندار خوسف گفت :با راه اندازی نیروگاه خورشیدی خوسف 100 فرصت شغلی ایجاد می شود

کد مطلب: ۶۶۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، محمد شفیعی فرماندار خوسف در سومین نشست کارگروه اشتغال شهرستان خوسف گفت : دغدغه ما و دولت و نظام اشتغال است که باید در کار گروه اشتغال بر روی موانع سر راه اشتغال بحث شود و نگاه همه مسئولان شهرستانی باشد
شفیعی با توجه به پتانسیل شهرستان خوسف در بخش کشاورزی ، باید در بحث مجوزها ، بخصوص در زمینه سرمایه گذاری تسهیل شود و از سرمایه گذار خارجی در بخش نیروگاه خورشیدی که با راه اندازی این نیروگاه 100 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد ، استقبال و حمایت کامل شود .
فرماندار خوسف از راه اندازی مؤسسه خیریّه حضرت رسول (ص) در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: این مؤسسه در بحث پارچه بافی و بافت فرش به صورت رایگان آموزش می دهد و مواد اولیه و دار را در اختیار بافندگان قرار می دهد و محصولات و تولیدات آنها را به صورت تضمینی خریداری می کند و این ظرفیت را دارد که برای 400 نفر ایجاد اشتغال کند که متقاضیان می توانند به دفتر مؤسسه در خیابان امام خمینی(ره) چهار شهر خوسف مراجعه کنند.
وی همچنین از راه اندازی مجتمع خیریّه معلولان در شهرستان خبر داد و از دستگاه های اجرایی خواست تا در مدت یک ماه زمین در اختیار این مجتمع قرار دهند .
شفیعی از اداره راه و شهرسازی در شهرستان گلایه کرد و افزود : ما مسئولان از رفتار راه و شهرسازی به ستوه آمده ایم مردم که جای خود دارد و از این پس راه و شهرسازی در هیچ جلسه ای دعوت نشود .
وی با گلایه از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد آمار بیکاری شهرستان خوسف گفت: بحث آمار گیری برای ما جای سئوال دارد که چگونه در شهرستان خوسف آمار گرفته شده که 500 نفر بیکار داریم در حالی که هر روز 500 نفر در بحث اشتغال به فرمانداری مراجعه می کنند .
در پایان این نشست از کار آفرین برتر در شهرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار