معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان در گفت و گو با پانا:

زنگ نماز از ابتدای سال تحصیلی جدید در مدارس دلیجان اجرا می شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان از اجرای زنگ نماز به ‌عنوان يكی از برنامه‌های مهم دانش‌آموزان در سال‌ تحصيلی جديد خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

محسن رفیعی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، گفت: پيش بينی زنگ نماز به معنای اجبار دانش‌آموزان برای شركت در برنامه‌های قرآنی و نماز جماعت نيست بلكه فعاليتی فرهنگی است كه امسال همچون سنوات گذشته در برنامه‌های پرورشی مدارس مورد توجه بیشتری قرار می‌گيرد.

وی افزود: ترغيب دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند در راستای تقويت روحيه مسئوليت‌پذيری و خودباوری آنان تاثيرگذار باشد به همين منظور در سال تحصيلی جديد برنامه‌های متنوعی در اين زمينه برای دانش‌آموزان به اجرا گذاشته می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: مدیران مدارس در راستای پروژه مهر و تمهید مقدمات بازگشایی، فضای نمازخانه ها را جهت برگزاری نماز جماعت تجهیز و آماده نموده اند تا دانش‌آموزان بيشتر به اين سمت سوق داده شوند.

رفیعی ابراز اميدواری كرد دانش‌آموزان با اشتياق بيشتری در برنامه‌های فرهنگی خصوصاً اقامه نماز جماعت در مدارس حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار