معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

تشکیل پرونده نیروهای خرید خدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تشکیل پرونده نیروهای خریدخدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی و معلمان حق التدریس سابق خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، بهروز اصغری اردلانی گفت: در راستای قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و... مصوب 95/6/3 مجلس شورای اسلامی و پس از هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش مقرر گردیده است تعداد محدودی از نیازهای آموزشی شهرستان ها و مناطق استان از طریق مشمولان قانون یادشده به صورت جذب حق التدریس تامین گردد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: آن تعداد از نیروهای خرید خدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی شاغل در مدارس دولتی و معلمان حق التدریس سابق در صورت داشتن شرایط ذیل با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، عکس، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم (برای آقایان )، مدارک مربوط به اشتغال به شکل های عنوان شده در قانون ، تقدیرنامه ها و مدارک گزینش و... حداکثر تا مورخ 96/6/28 جهت تشکیل پرونده به آموزش و پرورش محل اشتغال اولیه خود مراجعه نمایند :

نیروهای مشمول قانون یادشده عبارتند از :

الف : مربیان پیش­ دبستانی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی که در یکی از مراکز پیش­ دبستانی دولتی مستقل (مشارکت مردمی) و یا ضمیمه مدارس دولتی از سال 1379 تا قبل از سال 1391 اشتغال به کار داشته اند.

ب : نیروهای خرید خدمات آموزشی : به کسانی اطلاق می شود که تا قبل از تاریخ 91/7/26 ( طی سال های تحصیلی 86-85 یا 87-86 یا 88-87 یا 89-88 ) ، با مدرک تحصیلی دانشگاهی ، از طریق شرکت های خدمات آموزشی ، با آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت نموده اند .

ج : افرادی که از سال 1379 تا قبل از سال 1391 با مدرک تحصیلی دانشگاهی و ابلاغ رایانه ای به صورت معلم حق التدریس آزاد با آموزش و پرورش همکاری داشته اند .

اصغری اردلانی در ادامه افزود: به دلیل زمان بسیار اندک باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی 97-96، مهلت تشکیل پرونده تمدید نخواهد شد و پس از اینکه اطلاعات نیروهای مشمول به اداره کل واصل گردید براساس برخی اولویت ها از قبیل معدل، سابقه اشتغال، مدرک تحصیلی، ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس مورد نیاز آموزش و پرورش مطابق با طرح طبقه بندی مشاغل معلمان ، بومی و... و به صورت محدود، نیازهای برخی از مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش به نیروی انسانی به صورت جذب حق التدریس تامین خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان خاطر نشان شد: قانون یادشده شامل سرباز معلمانی که پس از اتمام خدمت سربازی ، طبق تعهد ارایه شده تا پایان سال تحصیلی به صورت غیرموظف مشغول به خدمت بوده اند و نیز نیروهای شاغل در مراکز و مدارس غیردولتی و همچنین نیروهایی که در قالب مجوزهای صادره از ادارات بهزیستی در مهدهای کودک مشغول فعالیت بوده اند نمی شود بنابراین افراد مذکور از مراجعه به مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار