آمادگی مدارس و تشکل های دانش آموزی برای آغاز مهری ماندگار

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: سازمان دانش آموزی و سایر تشکل ها در ابتدای سال تحصیلی مدارس را برای برگزاری یک مهر ماندگار آماده می کنند .

کد مطلب: ۶۶۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا علیرضا مالک اشرفی در نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش آموزی و سایر تشکل ها در ابتدای سال تحصیلی مدارس را برای برگزاری یک مهر ماندگار آماده می کنند .

وی ادامه داد: با توجه به تلاقی ماه مهر و محرم الحرام تشکل های دانش اموزی هیئت های دانش آموزی را راه اندازی می کنند تا تمامی برنامه ها حال و هوای محرم داشته باشد.

مالک اشرفی گفت: دفاع مقدس ادامه حماسه حسینی شعاری است که در مدارس دنبال می کنیم در شروع سال تحصیلی تمامی تشکل ها از جمله سازمان دانش اموزی بحث ثبت نام را دنبال می کنند با هدف اینکه هر دانش اموز یک نقش داشته باشد و حداقل در یک تشکل عضو باشد.

وی گفت: منش های ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، یاری و مهربانی و دوستی با طبیعت در دوره ابتدایی دنبال می شود . علاوه بر این در متوسطه اول دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری میهن دوستی و تلاش و صرفه جویی و همچنین در متوسطه دوم شجاعت و دلیری، عدل و انصاف مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و تدبیر و تفکر منشها و برنامه هایی است که سازمان دانش اموزی در تشکل های خود دنبال می کند.

مالک اشرفی اظهار کرد: جشن عاطفه ها در کلیه مدارس استان برگزار خواهد شد. و سازمان دانش آموزی هم بعد از ابلاغ شیوه نامه جدید اردویی اردو های ویژه اعضا خود را دنبال می کند و از عزیزانی که در اردوی ملی قطبی سازمان که با حضور 3 هزار 300 دانش اموز و مربی از 6 استان برگزار شد ما را یاری رساندند، تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار