رئیس نظام پرستاری میناب به پانا خبرداد:

تامین لوازم التحریر یک هزار و 46 دانش آموز مددجوی مینابی

رئیس نظام پرستاری شهرستان میناب از تامین تعداد یک هزار و 46 بسته لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی حکمتی در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: با هماهنگی کمیته امداد شهرستان میناب و کمک های نظام پرستاری شهرستان میناب و همکاران پرستار شاغل در بیمارستان های منطقه شرق استان، برای یک هزار و 46 نفر از دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی تحت پوشش کمیته امداد، اقلام مورد نیاز تحصیلی فراهم شد.

وی افزود: این اقلام شامل دفتر، خودکار، مداد، تراش، پاک کن و خط کش به مبلغ بیش از۵۰ میلیون ریال خریداری و در قالب بسته لوازم التحریر بوده است.

رییس نظام پرستاری میناب در ادامه هدف از انجام این کار را ترویج فرهنگ کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه و حس نوع دوستی دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف و آرمان های سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی را شرکت در کارهای خداپسندانه و عام المنفعه و خدمت به مردم محروم جامعه است.

حکمتی خاطر نشان کرد: هیئت مدیره نظام پرستاری میناب نیز در ادامه همین رویه اقدام به این کار نمود که امیدواریم در آینده بتوانیم کارهای بزرگتری برای مردم محروم این منطقه و سایر نقاط کشور انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار