مهم ترین ابزار موثر معلمان نحوه ارتباط و روابط انسانی است

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: توان ذهنی ارزشمند است زیرا نخست در خانواده موجب شکل گیری شخصیت فرد می شود و بعد از خانواده مدرسه و در این حوزه بیشتر دوره ابتدایی حائز اهمیت است

کد مطلب: ۶۶۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،همایش عمومی مدیران رهبران آموزشی منطقه 8 شهرتهران روز چهارشنبه مورخ 96.6.22 با حضور باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و فیضی زاده مشاور مدیر کل شهر تهران در سالن اردوگاه شهید باهنربرگزار گردید .

در این همایش باقری ضمن تشکر از زحمات مدیران فهیم و ارزشمند اظهارداشت: در گذشته کشورهای ثروتمند براساس منابع معدنی و طبیعی شناخته می شدند و با گذشت روزگار نیروی انسانی که سبب تبدیل این ثروت ها به تکنولوژی بوده است مورد توجه قرار گرفتند و اکنون در عصر حاضر فراتر از نیروی انسانی توان ذهنی انسانهاست که موجب پیشرفت و توسعه می باشد.

وی ضمن ضمن بیان این مطلب که سه عامل مهم برای فعالیت های شرکت ها در کشورهای توسعه یافته مدیریت، گروه تبلیغاتی وگروه طراحی می باشد به فرمایش مقام معظم رهبری که خانواده در شرایط امروز همچون تنگه اُحد است اگر حفظ شود موجب پیروزی است ، اشاره کرد.

باقری گفت: توان ذهنی ارزشمند است زیرا نخست در خانواده موجب شکل گیری شخصیت فرد می شود و بعد از خانواده مدرسه و در این حوزه بیشتر دوره ابتدایی حائز اهمیت است زیرا محصول این دوره به دوره متوسطه تحویل داده می شود سومین موضوع مهم جامعه و چهارمین موقعیت رسانه هاست.

وی تاکیدکرد: اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم باید به توان ذهنی توجه نماییم که بخشی از این موضوع در مدرسه انجام شود توجه به گروه های درون مدرسه یعنی معلمان و همکارن، دانش آموزان و اولیا موجب این رشد و تعالی می شود ضروری است که کار خوب هر فرد باید دیده شود و مورد تایید قرار گیرد لذا مهم ترین ابزار موثر معلمان نحوه ارتباط و روابط انسانی است

این مراسم در انتها با تقدیر و تشکر از برگزیدگان کنکور سال 96 و همچنین مدیران بازنشسته به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار