معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان به پانا خبر داد:

400 میلیون تومان تجهیزات آموزشی در مدارس استان کردستان توزیع شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، تجهیزات مورد نیاز آموزشی و پرورشی با اعتبار 400 میلیون تومان در مدارس استان توزیع شد.

کد مطلب: ۶۶۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا کردستانبا اعلام این خبر گفت؛ این تجهیزات شامل 500 دستگاه میز معلم، 935 جفت میز و صندلی ابتدایی، 612 جفت میز و صندلی متوسطه و 70 بسته مولاژ آموزشی است.

وی با اشاره به لزوم آماده‌سازی تمامی مدارس با توجه به مدت زمان اندک تا آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید زیباسازی فضاهای آموزشی و توزیع تجهیزات آموزشی و کتب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شده و یا در حال پایان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان به اقدامات انجام شده کارگروه تعمیر و تجهیز در خصوص تخریب و بازسازی مدارس نیز اشاره کر د و گفت: از 8 میلیارد تومان اعتبار سال 95 برای تخریب و بازسازی مدارس تاکنون فقط 20 درصد تخصیص یافته است.

نظام مرادی با اشاره به بند هـ تبصره یک ماده واحده قانون بودجه 95 برای آسفالت و ایزوگام مدارس استان، گفت: تاکنون برای آسفالت 16 هزار و 460 متر مربع و ایزوگام 82 هزار و 963 متر مربع از مدارس استان قرار داد منعقد و کار آسفالت و ایزوگام نیز شروع شده است.

وی همچنین به هـ تبصره 9 قانون بودجه 96 در خصوص بهینه سازی کاربری برخی فضاهای آموزشی مازاد سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون 81 فضا در 10 شهرستان و 9 فضا در 4 منطقه شناسایی و برای تایید نهایی به کمیسیون ماده5 معرفی شده است.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه جشن بازگشایی مدارس روز شنبه اول مهر ماه همزمان با سراسر کشور، در شهرستان ها و مناطق تابعه استان نیز برگزار خواهد شد؛ از آمادگی کامل آموزش و پرورش کردستان برای مهری با نشاط و استقبال از دانش آموزان و اولیای آنان در این روز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار