معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر :

کانون های فرهنگی ،تربیتی مراکز آموزش فرهنگ و رفتارهاهستند

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم اختتامیه فعالیتهای تابستانی کانون فرهنگی ، تربیتی الغدیر بر نقش موثر کانونها در آموزش فرهنگ و رفتارهای دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۶۴۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران،ابوالفضل اخوان در سخنانی به کمبود فضای مناسب برای احداث کانون ها در اسلامشهر اشاره کرد و گفت: اسلامشهر،بیش از ۹۰ هزار دانش آموز دارد ،اما شهرستان از داشتن فضای مناسبی که در آن کلاس هایی با شکل و شمایل زیبا ،محل بازی، فضای سبز و امکانات خوب برای احداث کانون وجود داشته باشد، محروم است .

وی در ادامه اظهار کرد: همه چیز در کلاس و کتاب های درسی تعریف نمیشود و کانون هاو فضا های پرورشی موظف هستند که نحوه صحیح زندگی کردن و درست رفتار کردن را در اجتماع به دانش آموزان آموزش دهند .

اخوان با توجه به این که خانواده را اولین محل برای آموزش دانست ،تاکید کرد: فرهنگ را باید از کودکی و سن کم به فرزندان آموزش داد و این کانون است که محل آموزش فرهنگ و رفتار های دانش آموزان میباشد.

شایان ذکر است ، در این مراسم که کارشناسان مقاطع تربیتی، تربیت بدنی و سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند ،پس از ارائه گزارش عابدینی ، مدیر کانون فرهنگی ، تربیتی الغدیر اسلامشهر از دانش آموزان و مربیان برتردرفعالیتهای تابستان 96 تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:محیافرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار